Mina favoriter

Tidsfördriv... :)

 

Favorit…

…klädesplagg: Jag gillar att ha klänning även om jag inte har så många :)
…skor:  Låga converse är mina absoluta favoriter. 
…väska genom tiderna:
 Ingen aning... Men jag älskar min Fjällräven Kånken ryggsäck!
…dryck:
 Kaffe.
…drink: Har inte smakat så många, brukar mest beställa cider, men Appeltini är gott.
…stad: London!!!
…musikgrupp: Aerosmith (och min guilty pleasure One Direction).
…musik: Allt möjligt förutom techno och dubstep och sånt skit.
…snacks: Frukt eller chocklad :)
…stilicon: Jag vet inte, olika, inspireras av allt möjligt.
…parfym: Victoria Secret's Sheer Love, fast det är ju Body Splash men skitsamma!
…sport: Guuud, kanske volleyboll? Det är kul att spela iaf :)
…magasin: Jag läser typ aldrig tidningar... 
…bok: 13 Skäl Varför av Jay Asher.
…serie: Teen Wolf eller Orphan Black :)
…skådespelare: Oj, har flera. Orkar inte skriva upp alla.
…journalist: Som sagt - läser aldrig tidningar.
…illustratör: Shit, sånt har jag knappt koll på, haha!
…hemsida: Twitter eller Tumblr :)

 





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: