Hultsfredfestivalen 2013

Kom idag hem efter en grym helg fylld med bra musik och fint sällskap. Hultsfredfestivalen 2013 blev jävligt lyckad! Vi såg bl.a. Bastille, Imagine Dragons, Arctic Monkeys, Band Of Horses & Oskar Linnros. Alla var grymt bra live, men bäst var nog Arctic och Oskar, enligt mig. Det var superunderbart att få höra en av mina favoritlåtar, The Funeral av Band Of Horses live också. Mitt mobilminne är numera fullt tack vare alla videos och bilder från festivalen, så det är nog dags att rensa snart.
 
Måste få säga att det här var den perfekta starten på sommarlovet!
 
 
 
 
 
 

? Sandra Eriksson-

Hejsan, läste att du går Foto på Tumba/Xenter! Har nämligen valt det som mitt förstahandsval i höst, så tänkte bara kolla lite om hur höga poäng man borde ha för att komma in på gymnasiet.. om du har någon aning? :) kram

Svar: Jag vet inte riktigt hur det är med det nya betygssystemet när man söker till gymnasiet, men när jag sökte så hade jag 240 poäng + poäng från intagningsprovet och det blev sammanlagt 450 eller nått sådant skulle jag tro? Jag är nog inte rätt person att fråga för jag har inte så mycket koll, med det är det jag vet :) Lycka till, hoppas du kommer in! Kram kram :)
Jessica

2013-06-17 @ 00:31:28
URL: http://sandraerikssoon.blogg.se



Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: